AFTER SALES SERVICES

زنجیره خدمات پس از فروش شرکت تدا نماینده محصولات کمپانی JMS ژاپن در ایران با نزدیک به 30 سال سابقه افتخار خدمات رسانی مستمر به بیش از 950 مرکز درمانی در سراسر ایران را دارد. دستگاه‌های تحت پوشش خدمات این شرکت عبارتند از : اینفیوژن تراپی : OT-707 و OT-701 و OT-601 و SP-510 و SP-500. دیالیز : SDS-50 و SDS-20 . انتقال خون : اکستراکتور و هموسیلر و هموسکیل.

ويژگي های شبکه خدمات پس از فروش 

• گستردگي و توزيع مناسب ارائه خدمات ، متناسب با توزيع فروش در کل کشور
• سرعت درارائه خدمات به مشتریان وانجام تعمیرات طبق دقیق ترین اصول علمی و فنی
• ارايه خدمات نصب و راه اندازي و گارانتي تجهيزات و تامین قطعات یدکی مورد نیاز
• استاندارد بودن و يکنواختي ساختار نمايندگي‌ها و قابليت ارائه خدمات مناسب به مشتريان
• نظارت عاليه بر عملکرد نمايندگي‌ها دراستانها و کنترل دائم وضعيت خدمات ‌رساني و رضايت مشتريان
• آموزش و پشتيباني فني كليه حوزه هاي نمايندگي
• استفاده از تجهيزات تعمیراتی مدرن ومورد تایید کمپانی به منظور تعمیرات و کالیبراسیون هرچه دقیق تر
• گردهمایی های دوره ای به منظور یکسان سازی و ارایه خدمات مطلوب تر در راستای ارتقاء سطح رضایت مندی مشتریان
• بازدید های دوره ای از دستگاههای موجود در مراکز به صورت رایگان در سراسر کشور
• توجه به ارائه خدمات برتر، ضرورت طراحی و تدوین راهکارهای مناسب در رابطه با مدیریت خدمات پس از فروش
• انجام مشاوره و راهنمایی ازراه دور( از طریق ارتباط تلفنی واینترنت ) جهت کاهش زمان خواب دستگاه ها
• یکسال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش به منظورتداوم كاركرد دستگاه برای اطمينان خاطرهرچه بیشترمشتريان
• انعطاف ‌پذيري شبکه در خصوص تغيير ساختار خدمات، متناسب با آخرين تغييرات در تکنولوژي دستگاه ها
• کنترل و بررسی میزان رضایتمندی مشتریان توسط واحد ارتباط با مشتریان   (CRM)
• ارتقاء سطح علمی و فنی کارشناسان به منظور حضور پرسنل كارآزموده و آموزش ديده در مراکز

یک سال گارانتـی
10 سال خدمات پـس از فروش

خدمات پس از فروش این شركت با بهره گيري از كادر فني متخصص و مجرب در سراسر کشور و با بهره مندی از دانش روز و ابزارآلات و تجهيزات پيشرفته، آمادگي لازم جهت ارائه خدمات پس از فروش با بالاترین کیفیبت در حداقل زمان ممكن دراقصي نقاط ايران را دارد.

CALL CENTER

درCall Center ارائه خدمات پشتیبانی فنی و مهندسی به صورت 12 ساعته از 8 صبح تا 8 شب کلید خورده است، کارشناسان On Call واحد فنی با تسلط بر روی خدمات فنی آماده رفع مشکلات بوده و با راهنمایی تلفنی سعی بر حل موضوعات فنی در کمترین زمان و کمترین هزینه دارند. لازم به ذکر است در صورتی که مشکل حل نشود در اسرع وقع کارشناسان ما در محل حضور می یابند و مشکلات را برطرف می نمایند. همچنین برای ارئه بهتر خدمات در مراکز استانها نمایندگان فعال شرکت تدا آماده خدمت رسانی می باشند.