تجهیزات پزشکی ایلیا طب
دسامبر 14, 2022
Tongue pressure
می 26, 2023
تحقیقات نشان داده است اگر مشتری دو کالا که یکی کیفیت مطلوب و دیگری خدمات پس از فروش مناسب دارد را تجربه نماید، تمایل مشتری برای خرید مجدد محصولی که خدمات پس از فروش بهتر داشته است، بیشتر خواهد بود. وجود دفاتر نمایندگان خدمات پس از فروش مقیم در استان ها و دسترسی سریع و آسان مشتریان به آن ها، یکی از مزایای شبکه خدماتی مجموعه تداک می باشد.
این مجموعه با شبکه‌ای بالغ بر 15 نمایندگی در 25 استان کشور ، خدمات مطلوبی را در حوزه دستگاه های رادیولوژی و تصویر برداری برند KONICA MINOLTA، دستگاه های همودیالیز و پمپ های سرم و سرنگ برند JMS در اختیار مشتریان قرار می دهند.

خدمات پس از فروش

AFTER SALES SERVICES

زنجیره خدمات پس از فروش شرکت تدا نماینده محصولات کمپانی JMS ژاپن در ایران با نزدیک به 30 سال سابقه افتخار خدمات رسانی مستمر به بیش از 950 مرکز درمانی در سراسر ایران را دارد. دستگاه‌های تحت پوشش خدمات این شرکت عبارتند از : اینفیوژن تراپی : OT-707 ،OT-701، OT-601، SP-510 و SP-500.
دیالیز : SDS-50 و SDS-20 .
انتقال خون : اکستراکتور و هموسیلر و هموسکیل.